fredag, september 30, 2005

Bokmässan

Jag var på bokmässan igår!!!!! Det var fantastiskt, förstås. Jag gick faktiskt inte på ett enda seminarium i år utan handlade bara, hela dagen. Weee. Massor av barnböcker (har samlat på såna länge), klassiker, roliga grejer, T-shirtar med mera, med mera. Träffade på vänner och bekanta här och var, som vanligt, skitkul! :) Darling blev inte lika glad när han såg alla mina kassar men sen bad han om ursäkt och sa att han ibland glömmer vilket som är mitt största intresse... Just det! Jag är tyvärr galen i böcker. Hoppas bara att det inte sabbade mina chanser att få köpa åtminstone en T-shirt ikväll på konserten, för jag ska gå med cree och min älskling på Stereo Total!!!! :D Tjohooo, vad kul det ska bli, de är så otroligt jäkla bra! :)

Annars då?! Soligt och vackert idag, inte för mycket jobb, inte direkt ont nånstans, ska läsa ikapp bloggar från de senaste dagarna, har tid att sova lite när jag kommer hem, ser fram emot ikväll såååå mycket, sen helg och jag ska skriva en viss artikel som jag har hållit på med ett tag. Hrm. Men sen kommer jag att vara så nöjd med mig själv! :) Så jotack, det är bara bra! :) Hur är det med dig?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tackar som frågar! Det är bra. Jag känner mig lite trött men vet att jag har några saker att ta tag i här påjobbet som kan blir oliga. Plus att det är fredag och jag ska äta på restaurang med min familj ikväll. Alltid gott och roligt att bli bjuden på mat som är tillagad av andra...

Kul att läsa att det blev en massa bokshoppande på mässan. Vad skulle du annars där att göra? *ler*

Eva-L sa...

Vet du idag slog det mig att jag är ju också branschfolk så nästa år kanske jag skulle släpa mig dit. Vad tror du?
Jag shoppade på adlibris igår istället som tröst.
Trevligt att allt är så bra!

crrly sa...

anna: Men vad mysigt!! :) Hoppas ni får kul!

eva: Jaaaa, det måste du ju göra! :) Vill knalla runt där med dig!! Dricka vin och fyndshoppa! :)

Gudinnan sa...

Åh, vad roligt med Bokmässan! Jag ska dit på söndag, hoppas det finns något roligt kvar till mig =)

crrly sa...

gudinnan: :) Härligt!! Hahaha, jag lämnade inte så mycket men om du har tur kanske du hittar nåt...! ;D