måndag, september 19, 2005

Usch för bloggar!

I alla fall usch för dem som innehåller bilder på en massa kläder... som jag blir sugen på!! :-o

Vad är det som händer??! Usch. Har dessutom en hel del modejobb här som jag måste greja med, och jag blir ju fan hjärntvättad här! Nu sitter jag och överväger allvarligt om jag ska fråga darling ifall vi ska åka till Fields i helgen; jag vill ha nåt nytt till oktoberbröllopet. Gaah. Men jag är rätt så kär i en hel del av de gröna plaggen jag har sett, det måste jag erkänna.

Men vad f...! Vem har jag blivit. Nu sitter jag och bloggar om mode dessutom!

Shit, det är inte sant.



Jag ska nog bli bonde och alpackauppfödare istället.

6 kommentarer:

Eva-L sa...

Inte för ni gillar det kanske men på Fields finns det ju en mataffär också och dom har den bästa isglassen som man fryser själv! I små tetrapack, jättesöta och utan tillsatser och färgämnen mm. Bästa barnglassen!
Alpackauppfödare, hm, har du tittat för mycket på Mcleod's daughters?!?

vandrarvild sa...

haha, min tanke med:; sluta kolla på McLeods döttrar, du är INTE Tess.

Jag blir arg på kläd-bloggar. Bååååring!

crrly sa...

eva: Jag ska köpa glass på Fields, bara jag lyckas ta mig ifrån ingångsvåningen nån endaste gång! Och nää, ser inte på tv alls ju nästan, så jag har aldrig hört talas om McLeod.

vv: Jag blev kär i alpackor genom artikel och hemsida, har aldrig sett dem på tv!

crrly sa...

annika: Fields är ett favvoställe!! Underbart. Men jag har aldrig kommit längre än till våningen där man går in... Man fastnar liksom... *s*

Anonym sa...

haha där ser du. det är lätt att komma in i modesvängen. ;)

crrly sa...

karro: Urk! *s*