torsdag, september 15, 2005

En Dagens, tack

Dagens...

Tillstånd: huvudvärk! Hade migrän imorse. Overklighetskänslor.
Humör: helt okej!
Uppgift: jobba, jobba, jo-obba... (Bli frisk!)
Klädsel (eftergift eftersom folk tycks bry sig; publikfriande?!): ljusa uppkavlade jeans, pantalongaktiga benkläder med svarta och petrolblå ränder, svarta 15 år gamla tygkängor, svart T-shirt med "I´m so great I´m jealous of myself"-tryck på (hahaha), svart ribbad tröja över. Turkosmönstrade silverspottade leopardtrosor (rätt mycket snyggare än de låter). Svart bh. Svarta strumpor med nåt fånigt ankeltryck på. (En av Älsklings svarta jackor på väg hit till jobbet.)
Makeup: Ingen!!!!!!!!! Orkade bara inte. *känner mig modig och naken*
Frisyr: Hade duschat, la mig igen med halvblött hår under migränattacken. Hade liten misse trampande runt i håret flera gånger. Ser ut därefter...
Smak i munnen: urtidsödla, typ. Måste ju andas med munnen!
Känsla: hunger!! Orkade inte laga mat. Hann inte heller. Åkte till jobbet under lunchen.
Längtan: Hem igen, säng och älskling. Och efter att bli glatt överraskad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Inte roligt med migrän, förstår jag. Jag vaknar numera sällan med migrän, men den kommer senare på dagen. Sedan jag började styrketräna har migränanfallen minskat rätt bra. Spänningshuvudvärken är dock fortfarande närvarande, även om inte så lika ofta, men det styrs av annat så som stress och sömnkvalitén. Hoppas att du mår bättre framåt kvällen, och du kan vila ihop med älsklingen och kissarna! *kram*

crrly sa...

Ciao bella! Nä, som sagt, är det inte det ena... *s* Nu har jag nog snart gått igenom alla mina sjukdomar på bara några dar! ;)

Anonym sa...

migrän är hemskt. blir helt utslagen när det slår till. som tur är allt mer sällan ju äldre jag blivit!

hoppas din gått över nu!

Anonym sa...

Urtidsödla! ... hah! du är för rolig!!! :D

Skickar lite mentalhealing för att göra gott där det behövs :) Fy o usch för migrän, vilken fruktansvärd plåga!

crrly sa...

s & s: Tack! Idag kännes det bättre ajg har sovit i stort sett sen jag kom hem från jobbet igår, och idag är det ju freeeedag! :)