onsdag, september 21, 2005

Gosig!

Titta, vad söt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

blä - äckliga... :)

Sunflower sa...

*aaaaaaaaa* Borde inte ha klickat på längen. Jag har ormfobi, och även ödlor drabbas av att jag kan bli rädd och skrika till. Så det var det jag gjorde. Sköt bort mig från datorn och skrek. Men sen såg jag att det var ödlor, så det blev lite lättare....men hjärtat slå som bara den! :)

crrly sa...

sara: Nää, söööta!

sunflower: Oj! Förlåt! De är ju så söta... med pepparkornsögon! Jag tycker att ödlor som "står upp" är mycket värre, leguaner o såna... Usch! *rys*

crrly sa...

annika: *s* En ödla i slejfskor... gjorde av ödleskinn då, kan tänka... ;p Jaa, lekdräkt låter jättegulligt. Som sparkdräkt typ. Gösta Ekman och Lena... vad hette hon? Barnprogrammet Mumlan! :) *minns*

Lyckliga Grodan sa...

njaa, inget jag tar med i sängen och gosar med direkt..om jag säjer så..

PGW sa...

Små chica aftonväskor det där :-)

crrly sa...

pgw: Vad du är v i d r i g! :p *ryser*

crrly sa...

grodis: Jag trodde grodor och ödlor var kompisar! :)