söndag, september 18, 2005

Döpa om min blogg?

Borde låta min blogg heta Sjukbloggen eller nåt. Idag är det mensvärk och en huvudvärk som bara inte är av denna världen. Ledvärk. Aj. Men nä, jag skriver knappast ett nytt inlägg bara för att gnälla. Håller på att experimentera med bild (mitt förra inlägg) -- mest för att inte riskera att nån annan skriver kommentarer i mitt namn. Kan ju vara kul att se att jag är crrly också, men jag vill ändå vara ganska anynym, därav den stora svarta klutten. Bilden är för övrigt några år, men snart ska mitt hår vara så där långt igen.

Synd att jag inte kunde träffa Svala idag!! En spontan och jätterolig idé, det hade varit hur mysigt som helst. Men snart gör vi ett nytt försök, tycker jag! :)

Nu är det söndagspromenad som gäller.


5 kommentarer:

Sunflower sa...

*avis* på ditt krulliga hår. Vill ha, jag med! :) Kram P.S. Hoppas värkplågorna avtagit! D.S.

crrly sa...

sunflower: Det är INGET att vara avis på, mina lockar är asjobbiga. :-/ Men de ser rätt spralliga ut. Jag behöver massaaage! Inte i håret men i huvudet o på axlarna...

Jesper sa...

Lockigt hår är INTE något att vara avundsjuk. Man kan inte göra någon som helst frisyr av skiten. Och när det växer ut så blir det en stor boll av huvudet. Fördelen är väl att ingen annan ser det utan ba: "Oooooh va fiiiint hår du haaaar! Får jag känna?" :-)

crrly sa...

jesper: Boll var ordet!! Har jag gått runt med nu hela våren och halva sommaren. Nu har det äntligen vuxit ut igen. Pust.

Sunflower sa...

Jag har rakt hår, så där med "fiiiint hårstrå" som det heter. Så det är inte mycket till galna frisyrer här heller. Och då vill man ha lockigt! :)