torsdag, september 01, 2005

Holland






Tänk... I morgon drar vi till Nederländerna, bröllop på lördag! Och förra året, ungefär vid den här tiden, var vi också just på bröllop i Holland. Nu slänger jag in några bilder från det bröllopet. (Observera att jag inte fattar hur man lägger bilderna i rätt ordning, så ni får gissa vilken som är vilken!)


Flygbild



van Gogh-museet



Citybild



Utanför en park... Men vad har de på näsorna?!



Folk i Nederländerna älskar rå strömming som de slukar hela... Firrarna köps i såna här kiosker.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ha så kul i holland! och JAAA jag är nog fasiken mer Thorvall-insnöad än du ;-p

Anonym sa...

kom förresten in på min blogg och hjälp mig lite...

Anonym sa...

På restauranten som ligger bakom dig till vänster när du tog bilden på Van G-museet sprang det möss över golvet för ett par månader sedan.

Tack igen för bloggkommentaren. Jag försöker att hålla mig till ämnet.

Anonym sa...

Jag hoppas att ni får det superduper trevligt i Holland, och på bröllopet!!! :) Kram på dig gumman

crrly sa...

mollan: Danke!

cree: Been there, done that!

cppappan: Jag har kommenterat hos dig!

solblomma: Taaack och kram!