måndag, september 26, 2005

Måndagsmorgon

Var minsann duktig och gick ut med svärmor-hunden klockan halv sju imorse! Dock bet hon mig i rumpan, vovven alltså, hon tyckte nog att jag gick för fort så dags. Morgontrött tydligen, en egenskap som gör att hon väger över lite på plussidan. Men bettet gjorde förstås att vågen väger över på minus, herregud, liksom, jag har säkert ett blåmärke där nu.

Skööönt att de åkte, vad elak jag är. Men en hel helg är faktiskt lite jobbigt att ha sådant besök, även om både darling och jag är mästare på att smita undan för oss själva då och då. Oartiga, sure, men än sen då.

Roar mig här med nåt kul jag hittade i en annan blogg igår, förlåt, kommer inte ihåg vilken. Äsch, tänkte lägga in en bild av resultatet, men det gick inte så bra, så jag nöjer mig med att skriva att jag uppenbarligen bland annat är "a drunken fruitcake who loves to shrink animals". Vad är du?

Inga kommentarer: