måndag, september 26, 2005

Och som kontrast...

... till mitt förra inlägg: En inte lika tuff brud, nej, något oerhört tragiskt.

Ge alla dessa stackars tjejer som vill "skönhetsoperera" sig en privat shrink istället, som kan ge dem lite självförtroende! Det var väl inget fel på denna Natacha förut?! Hon är ju jättesöt på bilden som smal mörkhårig 16-åring. Vadå "inga bröst"?! Hon är sexton år, for God´s sake. Knappast färdigutvecklad. Hemskt, hemskt, hemskt. Hur kan man vilja vara en uppblåsbar Barbara? Och vad är det för en pappa som understödjer detta? Så groteskt.

Man blir ju bara så ledsen.

4 kommentarer:

Sunflower sa...

S-t då! Jag är 28 och inga bröst och väger 60 kg. Hon då 16 år och med större bröst än mina, och med revben som syns... Snacka om att jag behöver implantat, jag! *s* Usch, fy och fä, som jag brukar säga. :) Kram gumman

crrly sa...

solis: Eller hur, hon har ju visst bröst! Suck...

crrly sa...

annika: Det är inte klooookt!!!!! Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta. (Men jag fnissar mest.) Jag fattar inte hur man kan tycka att det är fint liksom.

Anonym sa...

kul att ha två basketbollar under tröjan - inte. Hon är ju mycket sötare naturlig! Fattar inte heller varför någon vill se ut som barbie.