tisdag, september 06, 2005

Så jäkla glad!

Jag är så glad nu!

Min mage har varit dum ett tag, och i helgen tog jag inte med mig min aloe vera-juice, så jag blödde en hel del ur tarmen... Igår var det riktigt illa. Var till och med tvungen att gå upp mitt i natten ett par gånger för att jag kände mig nödig, men det kom bara blod. Äckligt.

Imorse var jag hos min kiropraktor, och hon fixade till mig! :) Känner mig så mycket bättre nu. Blöder inte så mycket, har inte så mycket diarré och slem (var fan kommer slemmet ifrån, egentligen??!).

Så är jag glad för att jag äääntligen har läst ut Gentlemen. Den var... så där. Rätt konstig.

Och så kunde jag förnya lånet av Johanna Nilsson-boken utan att ta med den till bibblan! Great. Gentlemen lämnades tillbaka, en lättnad, särskilt som jag hade ett så otroligt äckligt ex, med läskiga fläckar, urk!

Det är sommar idag! Jag körde hem tidigt. Klockan är bara fem och jag har hunnit fixa alla ärenden: handla, lämna tillbaka Gentlemen och betala en biblioteksskuld, förnya Johanna Nilsson, hämta ett paket och så har jag kommit hem och packat upp alla varor.

Jag har världens roligaste och sötaste katter!! :) Saga är så fruktansvärt kul, vi leker kurragömma och det är hur roligt som helst. Nu piper hon att jag ska komma så det är bäst jag går.

Vi ska ut i trädgården och leka och jag ska plantera mina lökar, just köpta i Holland!

Bröllopshistorierna får vänta ett litet tag till.

Simma lugnt!

PS. Så glad för cree också, titta in och gratta henne! :)

6 kommentarer:

crrly sa...

Johanna Nilsson är läskigt suverän! :) Min kiropraktor med! *s*

Anonym sa...

men kära hjärtanes...!!! hur i hela världen har du kunnat bli så dålig i magen? Jag blir ju nästan orolig här borta på andra sidan skärmen! Har det varit så länge? Är det stress, mjölk/mjöl-intolerans? was was? hoppas det går över snart... KRAM

crrly sa...

svala: Sötnos! Jag har ulcerös kolit (kronisk sjukdom, som magsår men sitter i tjocktarmen) men har inte varit så här dålig på nästan 10 år. Men jag ska bli bättre!!

Anonym sa...

Good design!
[url=http://ehkgfufx.com/lfcf/kvmm.html]My homepage[/url] | [url=http://hgbkorof.com/tmpk/gtni.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Well done!
My homepage | Please visit

Anonym sa...

Good design!
http://ehkgfufx.com/lfcf/kvmm.html | http://ajqrbdfn.com/fcfc/uchu.html